Trening i dieta dla zgrabnych ud i pośladków

ćwiczenia na cellulitJeśli nie chcesz przejść przez życie razem z cellulitem na pośladkach, to warto o to zadbać już dziś! Jest kilka etapów tego zjawiska, więc nawet jeśli dopiero dostrzegasz początki pojawiania się pomarańczowej skórki na pośladkach, to ostatni dzwonek. Bardzo ważne jest to co się je, a także jakie ćwiczenia i czy w ogóle, wykonujesz. Dlatego te dwie kwestie szczegółowo zostaną omówione. Na dodanie otuchy można dodać, że z cellulitem da się wygrać i warto próbować.

Co jeść, aby pozbyć się pomarańczowej skórki?

Podstawą jest oczywiście stałe nawadnianie organizmu. Nie tylko wystarczy pamiętać o piciu w sporych ilościach wody. Ważne jest również unikanie pewnych składników, które działają na organizm odwadniająco. Naszym sprzymierzeńcem w walce o gładkie uda na pewno nie będzie sól. Oprócz walorów smakowych jedzenie przesolone jest bardzo niezdrowe, największym zdrajcą są słone przekąski. Chociaż nasze kubki smakowe tego nie odczuwają, to ilość soli jest niebotyczna. Lepiej zjeść pokrojonego w słupki ogórka, który zastąpi paluszki.

Jakie ćwiczenia ujędrnią skórę na pośladkach i udach?

Sam w sobie ruch jest bardzo dobrym pomysłem na przeciwdziałanie cellulitowi. Jednak istnieją pewne ćwiczenia, które jeszcze bardziej zbliżają nas to zwycięstwa. Wykonywanie poniższych ćwiczeń w sposób systematyczny i oczywiście poprawny przyniesie wspaniałe rezultaty.

  • Przysiady

Król jest tylko jeden, a przysiady są bezapelacyjnym królem zgrabnych pośladków. Jest to podstawowe ćwiczenie, dzięki któremu twoja pupa będzie jędrna i kształtna. Można wykonywać je z obciążeniem lub bez – to zależy od twojego stopnia zaawansowania. Jednak należy bezwzględnie pamiętać o prostych plecach oraz o tym, że kolana nie mogą przekroczyć linii stóp. Najlepiej jeśli na początku ustawisz się bokiem do lustra, aby skontrolować swoją postawę. Ponadto kolana wypychamy zawsze na zewnątrz, nigdy nie do środka. Ma to być ruch jakbyś chciała usiąść na krześle. To znaczy, że najpierw pośladki, uda i miednica idą do tyłu, plecy są proste, a kolana na zewnątrz. Tak właśnie wygląda poprawnie wykonany przysiad. A teraz jeszcze zrób 20 i powtórz to 4 razy.

  • Wykroki

Ćwiczenie rządzi się podobnymi prawami co przysiady, ale jest trochę bardziej zaawansowane. Również może być wykonywane z obciążeniem – sztangą, workiem bułgarskim albo po prostu hantlami. Wykrok może być do przodu albo do tyłu. Jednak zasada jest taka sama. Jedna noga robi średniej długości krok, kolano powinno być tuż nad podłogą. Natomiast kolano będące z przodu nie może przekraczać linii stopy. Powrót ma być zainicjowany przez pośladek, a nie nogi. Na każdą nogę zrób 10 powtórzeń również w 4 seriach.

Po kilku tygodniach trzymania się powyższych zasad nie powinno być śladu po cellulicie. Dodatkowo polecamy rady Violi na walkę z cellulitem. Powodzenia!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *